20.5.14

The Nebulizer


"Lepas ni tak boleh main kucing ye, habuk dari badan kucing tu bole buat awak semput..."

Okey... Kantoi jumpa bulu kucing di baju... Terus doktor sound tepat... Cam ne ni... Cam mana kalau ketagih nak main kucing jugak... Tak bole la... Doktor tu mesti salah buat tu... Ahhh tak pedulik la... Nak main jugak...

****

Berlelah aku cari doktor... Tunggu turn punya la lama... Bila dah jumpa dibaginya nebulizer ni... Fuhhh... Lega bila dapat nyawa... 

Betul la mak cakap, aku memang 'rajin' batuk... Ni la padahnya...

Tu topeng Nebulaizer tu pun dibaginya bawak balik... "Lain kali kalau nak buat lagi, bawak je benda ni" kata abang jururawat tu...

Nak buat lagi??? 

Tak pe la bang... Serik..

1 comment:

  1. rumah pun kena sentiasa kemas ni...tak leh ada habuk2 :-)

    ReplyDelete