19.11.13

Tak Bercakap Rabu

Apa yang aku mahu dalam hidup aku sebenarnya.......?
Allah, its painfull inside...

13 comments:

  1. Kau kenape? Betul2 sakit dalaman nih.

    Ps: kat komen kau psal bertuah jumpa orang macam aku nih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bertuah jumpa geng blogger mcm ko... tenggelam timbul.. heheh... lama jgk ko menyepikan diri kan... maklumlah pensarah la katekan..

      Delete
  2. cuba lupakan apa sebenarnya yg dicari. teruskan dgn kelaziman biasa dan mengikut aturan masa. dia akan dtg sendiri. praktikkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm.. bila direnung, bukan apa2 yg hilang dari saya... sy dah jumpa jawapannya... sy mencari diri sy yg dulu... jalannya sy sudah pelahan-lahan saya cari... masa maghrib td baru sy trfikir perkara ni... pasal terimbau kenangan masa zaman belajar dulu... nnti sy cerita kisah tu andai diberi kesempatan... syukur, sy rasa sy sudah jumpa apa yg sy cari... ya.. saya rindukan zaman itu... di situ ada diri saya... alhamdulillah...

      Delete
  3. Kadang2 kita perlu cari diri kita yang sebenarnya. Dalam erti kata lain, bermuhasabah. Allah turunkan ujian pada kita tentu ada sebab. Tabah ya. *tepuk bahu*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opocot.... Terkentot!

      Haha.. Tq reen... Hari ni aku sehat.. Walaupun dtg lambat keje..

      Delete
  4. Kadangkala, kita fikir kenapa Allah pilih kita utk melalui jalan ni. Hakikatnya, mesti akan ada hikmah disebalik yg terjadi.. bertabahlah duhai hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kite kena sangka baik kpd allah... In sya allah semua baik2 je...

      Delete
  5. Berbagai hikmah disebalik kejadian . Sentiasa bertabah . ya?

    ReplyDelete