14.11.13

Lets Fight!

Just found my new hobby I guess. Come friend, let's fight till the end. Game ni cool giler. Real Steal. Aku skang tengah upgrade robot aku ke tahap ikut telunjuk aku je. Aku tekan 'fight' maka dia akan lawan. Aku tekan 'sleep' dia akan tido.

Skang ni tengah upgrade armor dan inteligence dia. Kasi lengkap sikit. Baru nak lawan robot lain rase gah sikit. Ini tak, asik kalah je masa memula main. Rupanya aku tak upgrade dia punya ability.

Dah upgtade nanti, aku nak ajak mana-mana robot lain untuk sparing. Siap la korang, robot aku akan kitai korang macam roti canai. Emmm, kuah banjir sikit.

Jom. Its a cool game. Pi ke Play Store dan search Real Steal. Dah install nanti try main... Korang akan dibawa kembara sama robot seperti Atom, Fat Boy, Bio War dan lain-lain... Serious! Ohsem gole. Nampak tak? Eja GILE pun jadi GOLE. Ini semua pasal Real Steal!

6 comments:

  1. hahaha. cayalahh.. lets fight then

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please prepare ur robot.. then i'll beat him...

      Delete
  2. aduhai ... kang blog terus jer ke laut ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Relak la Qaseh... Sy bkn jenis org yg mcm tu...

      Delete
  3. NI tak boleh ajar kat cik abang dan anak lelaki saya ni, kang..haa, mau mengadap benda ni je 24jam

    ReplyDelete