18.11.13

Laki-laki Pathetic

The most pathetic person in the world is someone who has sight, but has no vision.
Tulisan ini buat laki-laki pathetic itu
Aduh, kasihan
Asal buleh sahaja
Asal dapat sahaja
Pathetic sungguh layaknya
Desperado yang hilang arah 
Buat kau laki-laki Pathetic 
Kau lihat sahaja lah
Tanpa dapat apa-apa
Pathetic sungguh
Teriak-teriak semahunya
Umpama anak kecil
Mahu di dukung ibunya
Mahu susu kopek ibunya
Tapi kau lebih Pattetic dari itu
Mahu dukung, patut kau yang mendukung
Mahu susu kopek?
Aduhai, tidak cukup susu kah kecil-kecil dahulu?
Apa contoh yang aku boleh lihat dari kau
Selain laki-laki Pathetic
Nyata kau kurang kaseh sayang
Malu aku sebagai lelaki melihat kau
Emmm, aku syorkan
Yang 'itu' tu dibuang saja
Walau 'aksinya' mengganas
Walau 'aksinya' beri asyik sampai ketagih
Tapi tiada guna
Buang sahaja lah
Andai dayus
Buang saja
Demi maruah
Bagi makan anjing...
Owh, anjing pun geli...


29 comments:

  1. marah betul kau dgn lelaki2 pathteic tuh, maybe deyrg sanggap sgt tuh. kurang didikan agama, kurang kasih syg, tpngaruh dgn rakan2.hah

    ReplyDelete
  2. kau pernah tengok anjing bersenggama secara live?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan dalam video. tapi depan mata. pernah tengok?

      Delete
    2. pulak dah. dah tu kalau dah jumpa kau nak buat apa dengan anjing tu?

      Delete
    3. kenapa ewwww...?

      kau dah tengok atau kau membayangkan nya? hahahaha

      Delete
    4. cepat la cakap sam. kau tengok atau kau bayang kan?

      Delete
    5. Sampai tahapnya ko akan paham kot kalau aku band kau...

      Delete
    6. alaa sam. (cuit-cuit bahu).

      sam! hahahaha

      kau tak nak cakap eh? hahaha

      Delete
    7. Sib la aku ni jnis pemaaf n x cederakn org atau dri sendiri... Hishh drama sungguh..

      Delete
    8. terima kasih sam. (masih cuit-cuit bahu lagi)

      hehehe.

      Delete
    9. nak suka jugak. nak suka jugak.

      (cuit lagi. cuit lagi.)

      Delete
    10. okay, aku pi jauh sikit. dah jauh dah ni. tapi tangan masih boleh cuit bahu lagi.

      (cuit lagi. cuit lagi.)

      kik kik kik

      Delete