26.11.13

Dear Mr. Perfection


“Who are you to judge the life I live?

I know I'm not perfect

-and I don't live to be-

but before you start pointing fingers...

make sure you hands are clean!” 


Saya tahu scandal kamu... Kamu jangan fikir kamu itu Mr Perfection... Saya tahu scandal kamu... Tapi saya pura-pura relaks-relaks macam tak tahu... Bagaimana saya tahu? Yet, kamu laki orang yang biasa-biasa juga pada pandangan mata saya... Jadi, dengan saya, kamu jangan terlalu angkat muka... Saya tahu apa kamu sudah buat... Ada orang bilang sama saya, kamu pun tak boleh 'pakai'... Tak bole percaya... Jadi, sama saya, jangan coba-coba angkat muka... Jangan terlalu mahu jadi Mr. Perfection!      

12 comments:

  1. Replies
    1. Itu namanya warning... Jgn main2 sama saya!

      Delete
    2. Sam, (cuit lengan).

      jangan la garang sangat sam. takut la.

      Delete
    3. Sam. (tumbuk lengan.)

      gedik lagi tak?

      Delete
    4. okay, aku tak gedik lagi dah.



      sammm!!!! (jerit kuat-kuat)

      Delete
  2. Selalunya mr. Perfection jenis ni selalu silap langkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... Mr Perfection, mana ada Mr Perfection...

      Delete