7.11.13

Black and White













Diam tak perlu kata apa-apa
Tak perlu tulis apa-apa
Gambar semata-mata
Bukan dalam mood menulis sebenarnya
Rehat dulu ya
Lain kali cuba
Itu pun kalau datang idea
Kalau tak datang juga
Macam ni la jadinya
Gambar sahaja
Kire entry juga
Kau ada?

La macam tu ja?
Habis, nak aku panggilkan Bomba?
Apsal dengan Bomba?
Pasal tak tahu nak tulis apa
Janji blakangnya bunya 'A'
Hahahaha
Tergamak kau ya?
Dah kenapa pula?
Tulis Bomba...
Tak boleh ka?
Tulis la selain Bomba.
Contohnya?
Kelapa ka
Melaka ka
Hazama ka
Kan blakangnya 'A' juga..
Kau minat Hazama ya?
Haah, suka aku lagu Penglipur Lara...
Eh! Sama la...
Kau pun suka juga?
Tentu la... Selalu dengar di radio Era...

Nampak tak tulisan ni dah naik berjela?
Kau tak reti nak berhenti ka?
Dah tu depa duk baca juga...
Itu ikut suka depa la...
Aku tulis ja..
Dah la tu, naya kat depa..
Dah la..
Merapu pula...
Kau la!
Eh?! Aku pula...
Siapa yang mula?
Bukan kau ka?
Diam la!!!
Ishh... Gila!
Siapa??
Hahahah
Dah la..
Dah la..
Dah la..
Aku tak larat la..
Hahahahahahaha

Nampak tu. Maikel dah marah da...

10 comments:

  1. cAKp sengsorang ke? Kakaka

    Apa-pun aku suka gambar tu. :)

    ReplyDelete
  2. sebenarnya gambar-gambar tu aje sudah cukup memberi seribu maksud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah seribu... Kalau satu gambar cas lima posen, kali seribu... Manyak untung maaa...

      Delete
  3. Sabar sabar..bawak bertendang..eh, bawak bertenang..

    ReplyDelete
  4. gambar juga dpt menceritakan sesuatu...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka ambil gambar.. Tapi x suka ambil gambar diri sendri.. Pasal x cantik dipandang.. Dan bukan utk tontonan umum juga hahah..

      Delete