23.9.13

Sukar

Apa pun yang terjadi... Ia adalah sebuah takdir yang tertulis... Penat ikhtiar. Akhirnya aku hanya mampu berdoa dan mendoakan yang terbaik... Semoga ada jalan keluar dari kekusutan ini...

P/S: I am down.... Please tepuk bahu ku dan katakan aku mampu hadapi semua ini.... Tuhan... Aku bersyukur terhadap pengajaran ini...

10 comments:

  1. Kenapa Sam... Lama tak update, sekali update macam ni pulak entrynya. Ada masalah ke? Semoga bertenang selalu ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks metmet.. Alhamdulillah. Sy okey n getting okey oley..

      Delete
  2. "#ketepek"...rasa tak bahu tu kena tepuk..hehehe
    elek lah bro, awk mampu menghadapinya...hadapi lah ia dengan tenang & senyuman...*peace* =)

    ReplyDelete
  3. *pap pap.

    ye kau mampu menghadapi semua ini. kau kena tahu, Dia beri semua ujian ini sebab nak uji betapa kau ingat Dia dalam susah atau senang. dan juga ingat lah, setiap apa yang berlaku, ianya adalah dalam kemampuan kita. Dia hanya beri apa yang termampu dipikul oleh seorang hambaNya.

    "Apabila Allah belum makbulkan doa kita, yakin lah bahawa Dia lebih tahu."

    ReplyDelete
    Replies
    1. So inspired... Tq so much friend! Alhamdulillah.. Keadaan bertambah baik sekarang... Berkat sabar... Dan sokongan kawan2 macam kam

      Delete
  4. Replies
    1. Tq nani.. Tq for being a supportive friend for me..

      Delete