2.8.13

Duit Raya Buat Cik Puteh


Biarlah gambar yang berbicara. Nak cakap lebih pun buat sentap sendiri je. RM 150. Nasib baik gaji baru je naik
"Yang kau pegi sondol divider tu buat ape?" 

"Gile kau aku nak saje-saje sondol"

"Dah tu..."

"Biase la... Mengantuk..."

"So?"

"Salah sendiri la"

"Nasib baik divider tu kukuh?"

"Apsal plak"

"Kalau tak, dah tentu-tentu la dengan divider tu sekali aku nak kena repair..."

"Iye tak ye jugak. Silap JKR la ni"

"JKR?"

"Ye la. Apsal dia bina divider kat situ..."

"Heheh. Banyak la kau..." 

10 comments:

  1. sy drive time pose ni byk kali nak terbabas sbb mengantuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... tu la... mujur tak apa2 sangat... kena hati2 plus lebih alert...

      Delete
  2. haha.. biasa la bro.. me pun selalu mengantuk.. bulan posa ni dah 3 kali xcident.. my mr.kacak dah tak kacak dah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... 50-50 la... org ckp kalau nak kena tu, macam2 la... ape pun, kena la hati jugak ye..

      Delete
  3. haishh..hati-hati bro..kereta tu kene jaga..kalau tak kopak duit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tau.. Time2 ADA duit tu la dia mintak

      Delete