21.7.13

Tanpa Huruf "T"


Huruf  "T" susah nak tekan. Kalau tak tekan dua kali maka ak keluar lah huruf "t". Yang mana ada tu maknanya aku ekan dua kali. Mana ejaan yang bunyinya pelik u, maknanya aku tekan sekali atau aku ekan dua kali, api, huruf "T" ak mahu keluar juga.

Susah bila keyboard anpa huruf ""... Nampak kan.. Susah kan? Sama la macam hidup aku anpa kau... 

11 comments:

  1. hahahahaha... adessss... t t...

    ReplyDelete
  2. entri ni ada maksud tersirat ke bro?? hehe

    ReplyDelete
  3. penuh mendalam je maksudnya.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ade dalam... keyboard ni.. masalah nak tekan "T" hahha..

      Delete
  4. ya lah, miss T kau mmg problem, dia mahu kau buat tekanan mesra.
    kalau aku punya ni problem dgn mr "c". rasa pelik tak berfungsi. setiap kali buat c aku kena tekan ctrl v.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Ko kopi paste huruf 'c' tu kan? Bagus jugak idea ko ni.. Nak tiru la...

      Delete
  5. betul2 keyboard huruf t rosak ke? tp mcm match je dgn ayat akhir entry ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg tosak.. Tak detect kadang2.. Ni dah melarat ke 'b' plak...

      Delete