14.7.13

Membina Bloglist

As-Salam readers... Sam Banjamin sedang membina Blog Listnya... Lebih mudah mencapai kalian dari sini... Sambil-sambil terus-terus memburu dan memburu blog-blog yang ohsem di luar sana. Setakat jam 12.59 am, ini adalah sekumpulan mereka-mereka yang berjaya dikumpulkan:

Sentuhan Memoir:  



Sekutu Rapat


Gerila Penulisan Kreatif


Pemburuan bagi mencari mereka-mereka yang istimewa di luar sana akan diteruskan. 

16 comments:

  1. Semua blog terbaik yang aku selalu berkunjung..

    ReplyDelete
  2. waduhhh terima kasih sbb blog Mak Dara pun ada dlm senarai.. Skrg blog Sam pun dah ada dlm bloglist mak dara.. boleh lah kita singgah menyinggah lebih kerap ye insyaa allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy patutnya wish terima kasih kat MD... penghormatan bagi blog kecil ni utk duduk dlm bloglist "besar" macam blog mak dara... terharunye...

      Delete
  3. pewwitt... tak dinafikan semua tu senarai blog2 yang memang awesome.. kecuali boni kacak. jangan masuk. hampeh mamat tu.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleleh... aku rase blog aku yg terpaling hampeh.... blog kau lagi jambu... hihihi

      Delete
  4. assalamualaikum sam...wah !! semuanya blogger femes ni tahniah2 buat mereka...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. ye ke? sy baru dlm dunia blog ni... sy terjah je ni.. tp x dinafikan diorang semua owsem...

      Delete
  5. teruskan memburu keistimewaan mereka, kerana... alamak terlupa pulak sambungan dia. hehehe, blank plk sat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ler.. mcm tu plak.. potong betul la... hahaha.. tak pe... nanti bile dah ingat... datang balik.. hahahah

      Delete
  6. mohon buat vlog untuk smpai kan ni.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. glup... alamak permintaan kau.. tak nak la.. kang kne ban mcm video "seminggu couple" tu

      Delete
  7. terima kasih sebab senaraikan blog saya dalam Sekutu Rapat awak. terharu pulak blog tak seberapa ni ada orang pandang

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama sama suria... dah lama kenal blog lekat lekit... rasanya lebih dri 2 tahun... so, tak wajar kalau tak masukkan blog suria dlm bloglist... :)

      Delete
  8. blog saya tak tersenarai nampaknya.. hehee.. its ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh.. Kn dah kate.. Msti ada yg miss ni.. Ok2.. Nnti sy masukkan...

      Delete