18.6.13

Masalah Hilang Gambar Sudah Selesai


Assalammualaikum. Syukur masalah selesai. Aku terubah setting rupanya... Sekarang gambar-gambar boleh ditatap semula... +Keri Ikhwan , tak perlu upload satu2... Td aku masuk forum and terjumpa satu link ni... Aku klik, dan terus jumpa jawapannya... Ko pun boleh try untuk settlekan masalah ko yang 'sejibik' macam masalah aku ni... Ape-ape hal boleh PM aku kat FB... Okey.. Chaw Chin Chaw... Assalammualaikum..

Mode: Suspen... Gelabah.. dan Berpeluh Dahi Sekejap 

6 comments:

  1. lama tak ke sini bro. haha. apa khabar kawan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. merajok la.. ko kan dah femes.. hehe.. cepat pujuk.. (kembang x tekak ko?)

      Delete
  2. hahahaha,kau ni suke buat lawak di waktu isyaklahhhh, nampak nau blogspot tak suke gambau kau. die banned dalam diam tuh.mihmih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan la. Diorang dah mintak maaf dah.. Ade kesilapan teknikal katanya.. Diorang nk blanje aku mkn kepci.. Hehe

      Delete
  3. camne tu? kat mana bukak setting tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada dlm picasa tu ikhwan... just tukar je visibility to public... nanti gambar kuar semula...

      Delete