10.6.13

Bersangka Baik Terhadap Allah


Alhamdulillah dan subhanallah. Langit cerah pagi ni. Aku memang suka snap gambar dari tingkap kaca office ni. Aku jugak suka termenung dekat sini. Pemandangan luas. Nun jauh di hujung tangkapan mata, boleh nampak Banjaran Titiwangsa. Kalau nasib baik, cuaca cerah, boleh nampak puncak Genting.

Menarik nafas dalam. Alam maya ni maha luas. Segalanya dilimpahi nikmat dah rahmat allah... Tarik lagi nafas dalam-dalam... Tidakkah aku perlu bersyukur. Fikirkanlah yang indah-indah. Alam maya ni cukup luas. Kagumi kebesaran yang maha agung...

4 comments:

  1. bestnye view....
    sy suka tgk langit selepas hujan.

    ReplyDelete
  2. Betul tu.. Cuma yg x berapa seronoknya, office ni ada masalah penghawa dingin... Panas sikit la..
    Kalau kak bed suka tgk langit pas hujan, sy sy sepanjang masa suka tengok langit.. Cantik...

    ReplyDelete
  3. Eceh view kau dr canseleri kan? Mcm aku tak tau plak ye dokk.haha. Btw thanks ea for the info tu

    ReplyDelete
  4. Hmm.. Nampak arca mim tu.. Satu2nya kat canseleri je.. Hehe

    ReplyDelete