18.6.13

Aku Hilang Gambar2 Dalam Blog Aku, Siapa Boleh Tolong?


Assalammualaikum. Tengok apa dah jadi. Luluh hati aku. Habis lesap gambar2 dalam blog aku ni. Ape dah jadi ek? Mohon la sangat2 sesiapa yang ada sebarang pengalaman, atau maklumat berhubung masalah ni, harap la bagi feedback... Kalau tak de yang dapat bantu, maknanya, usaha aku selama 3 tahun dengan TheTimeLines ni memang sia-sia... Tolong la.. Sesiapa yang berhati mulia di luar sana tu... 

6 comments:

  1. Saya pun pernah kena. puncanya sebab terdelete gambar2 tu guna phone.
    semua kena upload semula.

    tak taula kalau ada penyelesaian lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. upload balik??? mak aih... kejamnya solution..

      Delete
  2. host kat bligger ke kat imageshack ke kat mn? dh capai bandwith limit kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. AlongXp.. dah setle dah... ade setting berubah kat picasa... alhamdulillah... tq ye alongxp

      Delete