13.10.12

Baran


Aku realized yang aku menghidap penyakit baran super kronik di tahap kronik. Aku x bangga pun...  Dan aku jugak sedar yang selama bertahun menghidap penyakit ni, aku mampu menyeimbangkan penyakit ni dengan ubat sabar dan diam. Saban hari aku risau la, kalau-kalau watak hitam ni menguasai hati aku. Aku risau aku hilang pertimbangan dan merosakkan serta mencederakan apa yang ada  disekeliling aku... 
Aku risau aku bertukar manjadi makhluk hijau. 
Aku risau...  Tanpa aku sedar, 
aku tumbuk muka kau sampai lumat!  

4 comments:

  1. Janganlah begitu. banyak-banyakkan beristighfar. kalau encounter menda yg menyebabkan kemarahan, atau dengan org yg menyebabkan awak marah, awak blah saje dari situ. tak elok marah2, nanti tak ensem. hikhik~

    ReplyDelete
  2. kau kena pegi cek darah tinggi ni zul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... tapi setakat ni, tekanan darah okey pulak... tak pe.. nanti aku check lagi... ade rase mcm naik ni...

      Delete