10.7.12

Bukan Bidadari... Ini Baru Phenomenon!


Minggu lepas dapat tengok. Sambung pulak minggu ni. Perkhhh makin menggamit-gamit hati aku untuk tonton episod minggu depan. Selasa jam 9.00 malam. Kalau tak de function kat hotel tu, jam 8.00 minggu depan aku dah terpacak depan TV.

Babai la, Nur Kasih... Sudah tidak 'musim' lagi... Ombak Rindu pun boleh la diluput-luputkan dari kepala otak... Begitu jugak Botak dan Cikgu Zakiah dengan 'Juvana' nya... Kite bagi ruang kepada Nad Zainal pulak... Memang mantap lakonan Nad Zainal dalam Drama ni. Lambat naik pulak die ni... Tak pe slow-slow... Bukan Bidadari ni, moga-moga jadi batu loncatan buat beliau sebagaimana naiknya nama Tiz Zakiah, Remy Ishak dan lain-lain melalui drama-drama sentuhan produksi Filmscape Production ni...

Be strong Inaz... Gua tabik watak lu Nad... 

Bukan Budadari... 
Ini Baru Phenomenon!!! 
Yang tak phenomenon macam mana ek? 
Macam drama 'Ape Chelop'... 
Mendengar tajuknye je, buat aku hilang selera... 
Haram, satu episod pun aku tak tengok... 
Hahahaha... 
Padan muka kau! 

4 comments:

  1. aku pun layan juga cerita ni.. boleh tahan lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh... ape lak boleh lahh... memang bolehhh!!!

      Delete
  2. cter ni ohsem jgak. gua TERtgok. hewhew :D

    ReplyDelete