20.6.12

Ngelamun



Saya selalu ingat kamu... 
Saya tidak tahu bagaimana untuk memulakan... 
Saya juga tidak tahu mahu berhenti di mana... 
Sehinggalah saya sedar yang kamu mulai jelek... 
Apabila saya berhenti...
Bukan kerana berjauh hati...
Atas dasar menghormati...
Memulakan semula adalah sesuatu yang sukar buat saya...

Biar pun hati ingin bertanya... 
Bikin apa kamu ya?
Khabar apa kamu ya?
Di mana kamu ya? 
Makan apa ya?
Dengan siapa?
Jangan lupa ya...
Elok-elok ya...
Jaga diri ya...
Hati-hati ya...
Persoalan-persoalan yang sama...
Pernyataan-pernyataan yang serupa...
Semoga kamu sedar...
Ianya mewakili satu perkara...
Saya ingat kamu...
Cuma saya perlu sadar...
Saya tidak boleh berlebih-lebih...



Dikala komunikasi terhalang...
Saya cuma perlu berfikir yang baik-baik sahaja tentang kamu... 

Saya menulis ini, dikala hati saya digamit rasa rindu kapada kamu...
Biarlah kamu tidak tahu...
Tentang rindu yang bagaimana...

2 comments:

  1. dari kekasih untuk kekasih ke macam mana kira ni Zul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. general ni... untuk sape2 la yg aku rindu... kawan2 lama... sahabat-sahabat handai... mereka yg jauh dan dekat.... kawan-kawan jauh...

      "tulis la panjang mana pun... tak dapat cover kan, mesti aku tulis untuk someone yg dah geletek hati aku ni...)

      Delete