27.6.12

Fatty Merry Setti

Gua nombor 6 dari kiri. Yang paling bonsai tu. Cube amik pembaris ukur.... 
Hai... Ade rupe Ben Affleck tak? Alahh yang dalam filem Pearl Harbour tu... Tak pon ade rupe Matt Damon tak? Dalam filem Saving Private Ryan? Ade kan... Kan.. Kan? Kan la... Cube cakap... Tolong la cakap. Yang tak setuju tu mesti tak minat filem perang. Yang tak setuju tu peminat filem "Cinta Kura Kura" kan... Korang mana minat filem eksen pownnn!
"Adakah anda mengalami masalah perot boncit? Atau pon masalah perot boyottt!!! Ye anda! Saya sedang bercakap dengan anda, Boyot! Adakah kawan-kawan anda memberi nama timang-timangan yang lain seperti Si Gemok... Si Debab... Si Boroi... Bintat Toroon... Feloww... Fetty Merry Setti... Fetty Bom Bom!!! Adakah pencuri sering bersembunyi di belakang anda untuk mengelakkan dari dikesan oleh pihak berkuasa? Adakah perut anda boleh kelihatan dari Karachi... Dubai atau Istanbul....!!! Jika jawapannya iya, anda memerlukan bantuan. Iya, inilah product kami, Lu Slim La Beebbbbb!!!" 
Din Beramboi, Filem Buli.

Tulis mau jujur ma. Aku rase aku semakin gemok! Terlalu banyak lemak tepu yang gagal mencair. Rase macam nak masuk dalam steamer je. Kasi cair itu lemak. Hahahaha. 2 minggu tak workout, aku naik menyampah dengan fitness sendiri. Sebok memanjang dari pagi sampai petang sampai aktiviti gym terjejas. Weiii!!! Any body out there! Tolong la bagi aku moral support untuk aku kembali rajin memecah lemak-lemak tepu ni. Cam hareeem je aku rase! 

No comments:

Post a Comment