8.4.12

Tik Tok Tik Tok Tik Tok



Sungguh. Dalam pada mencari diri, aku kian hilang rentak. Momentum semakin hilang. Sering sahaja hanyut di dalam perasaan sendiri. Memandang sekeliling, akulah yang paling demotivated. Persekitaran tidak membena. Potensi diri kian hilang satu persatu. Esok, dan esok. Terus-terus celaka. Sebab, tidak ada apa yang lebih baik dari hari ini dan semalam. 

Apa yang dirungutkan? Ya, memang aku sedang merungut. Kalau lah boleh aku singkap masa hadapan atau apa yang bakal berlaku sehari dua ini, nescaya mahu sahaja aku lari dari masa hadapan yang mungkin celaka itu. Ya, aku bodoh dan tersilap langkah dalam memilih jalan ini. Tapi, wajarkah aku memilih untuk memutuskan segala asa yang masih tertinggal? Aku sendiri ada jawapannya...

1 comment:

  1. Nabi ckp, kalau tempat tu tak membantu, pindahlah ke tempat yg lebih bagus.

    aku rasa tempat kerja kau ni tak kondusif lah..

    ReplyDelete