20.1.12

Muntah Hijau

Aku muntah semahu-mahunya buat kali ke-2 (pertama kali hari Rabu lepas ketika berjoging)... Sakit yang amat sehingga menitis air mata jantan nih... Tak pe... Bukan menangis kerana cinte... Menitis air mata pun mungkin tindak balas otot-otot serta kelenjar air mata secara semula jadi... Tidak tersedu mahupun tersedan... Lepas aku muntah buat kali ke-2 petang tadi  aku rase "kosong"... 

Member-member terdekat membuat analisis tentang punca muntah aku..

1. Tak cukup tidur.
2. Workout dengan perut yang kosong.
3. Kepenatan yang melampau.
4. Angin.
5. Keracunan.
6. Over workout.
7. Kepala tak cukup kandungan oksigen.
8. Nak demam.
9. Nak turun berat badan.
10. Nak mati..........

Natijahnye, aku merasa lembik sehingga melepek... Buek.. Buek... Buek... Ooooo... Ni lah yang orang duk kata 'muntah hijau...' Sadissigaraga...

4 comments:

  1. stress kewww hehehe, muntah ijo tu bila takde menda da nk dimuntahkan ..yg ade asid2 jew ..yekkkk =p

    ReplyDelete
  2. wlupun busy cnew ngan rutin hidup...tp kesihatan anda perlu dijaga...yep... :)

    ReplyDelete