10.11.11

Penyumbang Utama Trafik ke Blog TheTimeLines

Hampir 2 tahun aku mengemudi TheTimeLines ini. Kepada rakan-rakan yang sedia menyokong semenjak penubuhannya sehingga ke hari ini, ribuan penghargaan serta terima kasih aku ucapkan buat kalian. Menjenguk lalu, mencari-cari di carian Google mahupun Yahoo, pembaca senyap, pembaca setia, pengkritik-pengkritik tetap, Rakan-rakan di Gerila Penulisan Kreatif, Jiran-jiran ku di Sahabat Blogger, Kelab Melekat Lekit, serta banyak lagi Group yang mungkin tak tersebut di sini, siapa pun kalian kepada TheTimeLines ini, selagi mana sokongan kamu terhadap TheTimeLines, terima kasih aku ucapkan... Hanya Allah sahaja yang bisa membalas kesetiaan serta keihlasan persahabatan kalian semua...

Di kesempatan ini suka juga untuk aku mengucapkan penghargaan kepada Blog-blog yang setia menyumbang trafik di TheTimeLines... Blog-blog itu adalah:

Terima kasih kerana selalu menyokong dan mendorong...

6 comments:

  1. tak sangka blog kita tersenarai.. Apapun tahniah

    ReplyDelete
  2. nanti aku hantar invoice.. satu trafik rm0.50...

    bayar 30 hari credit term ye..

    ReplyDelete
  3. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk tau

    ReplyDelete