15.7.11

Motor Idaman

"Pak Cik menang motor...." Wak Kasim, 59, Felda Syed Agil.

Macam tu la lebih kurang. Bayangkan kehidupan macam Wak Kasim tu. Menang motor. Lagilah kalau menang motor tu, motor idaman. Mesti tidur ternganga je kan. Bangun pagi-pagi, sambil berjalan menghala ke motor tu, dengan mulut bersiul-siul sambil tangan menghayun-hayun dan melambung-lambung kunci motor tu. Indahnya dunia. Bertuahnye kalau dapat memiliki sebijik motor idaman. "Kau mampu ke?"... Insyaallah... Mampu tu ditangan tuhan... Mudah-mudahan mendapat restu tuhan...

    Sebagai sumber inspirasi... Yang bentuk macam motor Suria Bajak Hitam ni, dah di"assign"kan sebagai wallpaper pc aku ni... Pasang impian siap-siap...

Ni kalau pakai ni... Sekali aku ride, kompom akan dilantik sebagai duta UiTM... Tengok kaler la... UiTM di hatiku..
Garangggg... Kalau dapat bawak balik Mersing ni, belum sampai kampung, orang dah tau aku balik... Ekzos buluh tu... Ping... Ping... Ping... Bunyiknye...
 
Ride motor ni sambil layan lagu
Tragedi Oktober.... "Motif?!"

Semat giler! 

Mane la tau... Bile pencen nanti tak tau buat ape... Tinggal letak box eskrem je ni... Plus loceng... Bukak bisnes jual eskrem... Belum pernah orang buat lagi ni....

1 comment:

  1. mat kool mat kool kawan ku... mari kita ikut mat kool...

    main main selalu...

    syok nya syoknya ada matkool...


    dari jauh kelihatan Wak zulkifli saadon membawa motor eskem matkool dia nitar 2....

    ReplyDelete