5.5.11

Siapakah Gerangan Si Dia

Assalamualaikum. Malam Jumaat yang harmoni? Hmm... Buat ape tu? Oooo zikir, elok-elok... Malam ni kusut sikit. Biasa-biase sahaja sentuhan jari. Sekadar entry ringan-ringan sebelum membalas komen, menziarah rakan GPK serta ber'blog walk' ala-ala kadar. 
Sebelum melabuh tirai, kalian pernah atau tidak, bace entry aku yang berjudul 'Journey'?. Boleh bace kepada yang tak bace lagi. Bukan apa, ada mengomen misteri datang dan memperkatakan sesuatu. Kata-kata yang menyejukkan hati... Sayangnya aku tak dapat menjejak semula 'Anonymous' tu. 

Gaya bahasa macam orang Indonesia. Harap, kalau 'Anonymous' tu terbaca entry ni, dapatlah hubungi aku. Boleh kenal-kenal dan bertukar pelbagai cerita. Mungkin kita ade minat yang boleh dikongsikan bersama. Harap hubungi aku ye saudara/ri 'Anonymous'. Usah malu-malu deh!

  (Jangan-jangan Agnes Monica agaknye... Bestnyee!!!)

5 comments:

  1. betul3.. bahasa mcm org seberang ni.. susah nak jejak kasih ni hehehe

    ReplyDelete
  2. aku rasa ada dalam grup GPK kot.. cuba ko try test cari...

    ReplyDelete
  3. wow.. bgus la kalau ada yg hargai penulisan kita kan..hihi

    ReplyDelete
  4. siapakah gerangan si dia?confirm maisarah kot haha

    ReplyDelete
  5. aku ler tuuu..saje guna anonymous.. aaaahaks!
    ;p

    (gurau2 d pg hari..:D)

    ReplyDelete