21.9.10

Insomnia...

2.40am. Selesai mengupdate entry terbaru untuk TheTableD'hote. Syukur alhamdulillah. Syukur kepada allah yang membimbing aku. Memberi kesabaran. Memberi kekuatan. Aku hanya mampu bersangka baik kepada Allah yang "insomnia" ini ada baik dan hikmahnya buatku.

Semalam aku hanya mampu lelap hanya untuk 1 jam lebih sahaja. Jam 4 pagi hingga 5 lebih. Bangkit, solat dan bersiap untuk kerja. Hari ini tak tahu lagi bila akan mampu lelap. Sedar aku yang insomnia ini mula berdamping sejak aku pulang ke kampung ramadhan yang lepas. Dan ia lebih teruk dari yang kalian sangkakan...

Harap singgah ke TheTableDhote di.

http://thetabledhote.blogspot.com/2010/09/teknik-teknik-menghadapi-rungutan.html

2 comments:

  1. don worry ! u get geng lor ! me got da same situation too ~ (aper brg tdo awl)...kihkih ~

    ReplyDelete
  2. insomnia..
    ko banyak mikir masalah ke?

    ReplyDelete