22.2.10

1.04 am

12:42 am... mate tak lagi mengantuk... renungan untuk hari ni.. untuk diri sendiri... sedar tak sedar murah rezki aku hari ni... mancing petang tadi penuh satu beg ikan... 3 ekor ikan lampam... "goreng pun sodap!!"... lain2 yg buat beg aku sarat, ikan talapia.. besar2 jugak la.. sampai nak balik tadi aku terpakse dengan berat hatinye melepaskan ikan2 yg tak brape nak besar... okey jugak hobby memancing ni...kalau tak dapat ikan, aku sakit hati.. tapi tak menyusahkan orang lain... pegi kosong, balik sarat!.. tu belum menjala lagi tu...
makan malam... makan free.. free tak jugak free coz dapat gaji nanti "give and take la".. thanks for the invitation to someone that invited me for dinner... syukur... ape plan untuk esok? keje la.. ingat nak bawak separuh (banyaknye separuh, suku la...) dari ikan yg aku pancing tadi ke tempat keje... masak n makan ramai2... since aku makan free mlm tadi.. kan elok, ajak orang lain kongsi perasaan bile makan free tu mcm mane... seronokkan... buat orang lain happy...
anyway buat kawan2 lame yg baru ditemui kembali.. selamat bertemu kembali.. walaupun dalam keadaan maya mcm ni.. relaks2 la dulu.. bagi la aku settle down dulu segala probs hidup aku.. bukan nak menyisihkan diri.. aku pun tak rase yg kome semua menyisihkan aku.. aku okey jer... for those yg masih ingat aku.. thanks a lot... hope u all success (bot not being a sucker) in your (our) life...

No comments:

Post a Comment